آموزش کسب درآمـد با سایت urlme.ir

درآمد از طریق کوتاه کردن لینک
کوتاه کردن لینـک.در این روش به ازای هر کلیک مبلغ ۴۰ ریال به حساب شما واریز میشود.همچنین با گرفتن زیر مجموعه میتوانید برای هر کلیک روی لینک های زیر مجموعه مبلغ ۱۰ ریال به حساب شما واریز میگردد.ابتدا به این آدرس مراجعه و مراحل زیر را انجام دهید .


مرحله اول : ثبت نام و ورود به درگاه

برای شروع کسب درآمد ابتدا باید به صورت رایگان در سایت  ثبـت نـام و سپس وارد درگـاه کاربـری خود شوید.

مرحله دوم : کوتاه کردن لینک

در پنل کاربری خود گزینه ثبـت لینـک جدیـد را انتخاب و لینک های خود را کوتاه کنید. در این صورت لینک های شما با حالت درآمـدی کوتاه می شوند. یعنی بازدیدکننده ابتدا چند ثانیه تبلیغ مشاهده می کند و سپس به لینک اصلی منتقل می شود. همچنین در صورت نیاز می توانید با استفاده از گزینه مدیریت لینـک ها از سرویس لینک مستقیم یا لینک امنیتی نیز استفاده کرده و از آمـار بازدید و درآمـد هر لینک مطلع شوید.

مرحله سوم : انتشـار لینک کوتاه

اکنون باید لینک های کوتاه را در هر جایی که می توانید منتشر کنید تا به ازای بازدید از آن ، درآمـد نقـدی به حساب کاربری شما اضافه شود. مانند سایت و بلاگ، گروه یا کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و ...

مرحله چهارم : تسویه حساب

پس از اینکه درآمد شما به مبلغ 2000 تومان رسید ، می توانید در پنل کاربری گزینه درخواست واریـز درآمـد را انتخاب و شماره حساب یا کارت بانکی خود را برای پشتیبانی سایت ارسال نمایید و درآمـد خود را دریافت کنید.


آموزش کسب درآمـد با
جـذب زیر مجموعه

مرحله اول : ثبت نام و ورود به درگاه

برای شروع کسب درآمد ابتدا باید به صورت رایگان در سایت ثبـت نـام و سپس وارد درگـاه کاربـری خود شوید.

مرحله دوم : دریافت لینک هوشمند

در پنل کاربری خود گزینه جـذب زیر مجموعـه را انتخاب و لینک اختصاصی خود را دریافت کنید.

مرحله سوم : انتشـار لینک هوشمند

اکنون باید لینک هوشمند را به همراه تبلیغات مناسب ، در هر جایی که می توانید منتشر کنید تا دیگران به استفاده از سایت UrlMe.ir ترقیب شوند. مانند سایت و بلاگ، گروه یا کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و ...

مرحله چهارم : مشاهده اطلاعات و تسویه حساب

از طریق گزینه جـذب زیر مجموعـه می توانید لیست تمامی افرادی که زیر مجموعه شما هستند را مشاهده کنید ؛ همچنین درآمد شما از طریق جذب زیر مجموعه در همین بخش قابل مشاهده می باشد. شایان ذکر است که 25% درآمـد هر فرد معرفی شده به شما تعلق می گیرد. پس از اینکه درآمد شما به مبلغ 2000 تومان رسید ، می توانید در پنل کاربری گزینه درخواست واریـز درآمـد را انتخاب و شماره حساب یا کارت بانکی خود را برای پشتیبانی سایت ارسال نمایید و درآمـد خود را دریافت کنید.

برای ثبت نام لطفا از طریق این لینکهای زیر ثبت نام کنید: 

 

https://urlme.ir/xiun

https://urlme.ir/on/mehrabi42