با سلام.در این مطلب میخوام سایتی معرفی کنم که با استفاده از کوتاه کردن لینک ها میتونید درآمد کسب کنید.اسم این سایت 2adمیباشد.برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.درآمد در این سایت به ازای هر ۱۰۰۰ کلیک برای کاربران ایرانی ۱۷۰۰۰ تومان و برای کاربران خارجی ۷۰۰۰ تومان میباشد.و فرصت خوبی برای کسب در آمد میباشد.


چطور از لینک کوتاه کسب درآمد کنیم؟
میخواهیم برای کاربرانی که اطلاعات کاملی از نحوه درآمدزایی از سایتهای کوتاه کننده لینک ایرانی یا خارجی URL shortener ندارند توضیحاتی جهت آشنایی به انجام فرآیند کوتاه کردن لینک بدهیم.

اول کوتاه کننده لینک چیست؟

سرویسی تحت وب میباشد که به کاربران اجازه میدهد تا به جای ارسال لینکهای بلند و اصلی ، یک لینک کوتاه شده و مختصر داشته باشند که این لینک کوتاه شده به همان مقصد لینک بلند شما در نهایت ارسال خواهد شد. از مزایا و فواید کوتاه کردن لینکها میتوان به تاثیر مثبت در سئو به دلیل راحتی در اشتراک گذاری لینک ، نمایش ندادن لینک واقعی ، آمار و اطلاعات دقیق از کلیکها، صرفه جویی در زمان ، کسب درآمد و... اشاره کرد.

 

بهترین سرویس دهنده ها کوتاه کننده لینک خارجی
از جمله بهترین کوتاه کننده های لینک خارجی میتوان به سایت bit.ly و goo.gl اشاره کرد خدمات کوتاه کردن لینکهای بلند را به صورت رایگان و بدون نمایش آگهی کوتاه کرده و آمار و اطلاعات دقیق و جامعی از کلیک ها به شما ارائه میدهند. اما دقت داشته باشید که سرویس گوگل اعلام کرده است که بزودی این خدمت خود را پایان میدهد پس اگر از این سرویس استفاده میکنید سریعتر لینکهای خود را تغییر دهید.

امکانات کوتاه کننده لینک تواد برای کاربران سایت
سایت تواد 2AD نیز یک سایت رایگان جهت مختصر و کوتاه کردن لینک می باشد که علاوه بر ارائه خدمات رایگان امکان کسب درآمد از لینکهای کوتاه شده را دارا می باشد. ما امکانات فراوانی را جهت سهولت در استفاده از کوتاه کننده لینک در هر مکان و زمانی را برای شما فراهم آورده ایم از ربات تلگرام کوتاه کننده لینک جهت استفاده کاربران تلگرامی و مدیران کانالهای تلگرام تا لینک ساز سریع و وبسرویس API برای برنامه نویسان.

چطور با کوتاه کردن لینک کسب درآمد کنیم؟
در مرحله اول کافی است در این وبسایت ثبت نام نمایید و پس از تکمیل موفق فرایند ثبت نام میتوانید به حساب کاربری خود وارد شوید حالا میتوانید لینکهای خود را با کلیک بر روی دکمه لینک کوتاه جدید (علامت مثبت یا پلاس) ارسال و آنها را کوتاه نمایید. همچنین میتوانید از ابزارهای اضافه ما در بخش ابزارها نیز استفاده نمایید.

حالا کافی است لینک فیلم کوتاه شده و یا آهنگ یا لینک خبر کوتاه شده خود را به اشتراک بگذارید . شما در این روش برای کسب درآمد نیاز به هیچ امکاناتی ندارید و میتوانید لینکهای کوتاه شده خود را به راحتی با دوستان ، در انجمن های گفتگو ، شبکه های اجتماعی و... به اشتراک بگذارید و به ازای هر بار نمایش لینک کوتاه خود درآمد کسب کنید.

البته اگر شما صاحب سایت webmaster یا یک گروه یا کانال پر بازدید باشید مسلما کلیک بیشتری دریافت خواهید کرد و به درآمد بسیار بالاتری دست خواهید یافت.

آمار دقیق درآمد خود را به صورت لحظه ای در داشبورد کاربری خود میتوانید مشاهده نمایید و برای اطلاع از آمار و ارقام لینکها میتوانید به بخش مدیریت لینکها مراجعه نموده و آمار مربوط به هر لینک را مشاهده نمایید.

نحوه برداشت و انتقال وجه به حساب کاربران
زمانی که موجودی حساب شما به حد برداشت سایت رسید میتوانید با مراجعه به بخش برداشت موجودی حساب خود را به یکی از حساب های بانکی خود در کمتر از 24 ساعت منتقل نمایید. دقت کنید که قبل از ارسال درخواست برداشت لازم است اطلاعات حساب خود را به صورت دقیق در تنظیمات پروفایل خود وارد نمایید.

لینکهای کوتاه شده
ما هیچگونه مسئولیتی رویه محتوای لینکهای کوتاه شده شما نداریم و فقط به عنوان یک واسط کوتاه کننده لینک درآمدزا آگهی های سفارشی را نمایش میدهیم. در سرویس ما هیچ لینک کوتاه شده ای حذف نمیشود مگر با درخواست رسمی از طرف مقامات مربوطه در زمینه فضای مجازی.

نکته مهم این است لینکهایی که بدون نمایش آگهی و با ارجاع مستقیم کوتاه میشوند فاقد درآمدزایی میباشند و فقط میتوانند اطلاعات کلیک ها و بازدیدهای لینک خود را در پنل مشاهده نمایند.

جهت ثبت نام به آدرس سایت 2ad.ir مراجعه کنید.